|
Skargi i wnioski
Utworzone
przez Paweł Woźniak
—
Ostatnio zmodyfikowane
2022-10-07 12:09
Zasady przyjmowania skarg i wniosków w Instytucie Łączności-PIB. Zasady przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków reguluje Zarządzenie nr 16 Dyrektora Instytutu Łączności - PIB z dnia 03 grudnia 2012 r.
Podstawa prawna Do przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków stosuje się przepisy:
Przedmiot skargi/wniosku Przedmiotem skargi/wniosku mogą być wszelkie czynności prawne i faktyczne lub też nie podjęcie czynności przez Instytut Łączności - PIB lub jego pracowników. Wymogi formalne skargi/wniosku Skarga lub wniosek wnoszone do Instytutu Łączności - PIB zawiera:
Skargę lub wniosek niezawierający imienia i nazwiska oraz adresu wnoszącego pozostawia się bez rozpoznania. Sposób i forma składania skarg/wniosków Skargi i wnioski do Instytutu mogą być wnoszone:
Skargi i wnioski pisemne składa się w kancelarii ogólnej Instytutu w Warszawie:
ul. Szachowa 1
oraz w sekretariatach oddziałów:
Oddział IŁ w Gdańsku
Oddział IŁ we Wrocławiu ul. Swojczycka 38
Skargi i wnioski dotyczące działalności Instytutu można składać również bezpośrednio do Ministra właściwego do spraw informatyzacji. Skargi i wnioski załatwia się bez zbędnej zwłoki. Jeżeli Instytut nie jest właściwy do rozpatrzenia skargi lub wniosku, niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie siedmiu dni od daty wpływu do Instytutu, przekazuje ją właściwemu organowi, zawiadamiając równocześnie o tym skarżącego lub wnioskującego. O sposobie załatwienia skargi lub wniosku zawiadamia się zainteresowanego poprzez doręczenie mu oryginału pisemnej odpowiedzi listem poleconym lub umożliwia mu zapoznanie się z nim osobiście, co zainteresowany potwierdza własnoręcznym podpisem na skardze lub wniosku. Organ rozpatrujący skargi i wnioski Skargi i wnioski rozpatruje dyrektor Instytutu. Przyjęcia interesantów Interesantów przyjmuje Dyrektor Instytutu, w przypadku jego nieobecności, zastępujący go w tym dniu Zastępca Dyrektora, to jest w każdy poniedziałek w godz. 13.00 - 14.00 przy ul. Szachowej 1, 04-894 Warszawa, a w przypadku, gdy poniedziałek jest dniem ustawowo wolnym od pracy, w pierwszym dniu roboczym po nim następującym. Na spotkanie należy zapisać się osobiście lub telefonicznie pod numerem: tel. (22) 51 28 100 w godz. 8.00- 16.00. Akcje Dokumentu |